آموزش اینستاگرام رایگان

ساخت وبلاگ

این مقاله از مقاله آموزش قدم به قدم خرید پیج اینستاگرام برگرفته شده است.

شاید برای شما هم پیش آمده باشد که حالا به هر دلیلی بخواهید برای خودتان یا برای شغلتان پیج اینستاگرامی بخرید، ولی هنگام خرید سوالاتی پیش بیاید که باعث تغییر نظرتان برای خرید پیج شود.
تو این مقاله قصد دارم آموزش خرید پیج اینستاگرام رو براتون آموزش بدم و اینکه یه راه مطمعنی بهتون پیشنهاد بدم که بتونید شما هم با خیال راحت برای خودتان پیج بخرید.

نکات مهمی که قبل از خرید پیج اینستاگرام باید در نظر داشته باشید!

  1. اولین نکته ای که قبل از خرید پیج اینستاگرام باید در نظر داشته باشید بازه قیمت های پیج های فروشی هستش، امروزه برای هر کا فالوور پیج حدوداً 25هزارتومان قیمت باید در نظر داشته باشید، برای مثال اگر شما به دنبال خرید پیج 10K هستید (یعنی پیج ده هزار نفری) باید قیمتی تقریبا 250 - 300 هزار تومان در نظر بگیرید. (یعنی 10 * 25,000 = 250,000 )
  2. دومین نکته ای که باید در نظر بگیرید، ریزش فالوور های آن پیج هستش ، یعنی اگر شما یک پیج 11هزار تایی بخرید ، تقریبا 1000 نفر از فالوور های آن ریزش خواهد کرد دلیلش هم تغییر موضوع پیج میتواند باشد . معمولا نرخ ریزش پیج ها 10% هستش.
  3. سومین نکته ای که باید در نظر بگیرید تعداد دقیق فالوور های پیجی هست که باید در نظر داشته باشید ، برای مثال اگر شما بخواهید برای خودتان پیج اینستاگرامی 10 هزارتایی بخرید به ندرت میتوانید دقیقا پیج 10 هزار تایی بخرید و از آنجایی که باید ریزش پیج را هم در نظر بگیرید، اگر پیجی بالاتر از 12 هزار تا پیدا کردید سریعا بخرید تا کسی قبل از شما نخریده!

نکات مهمی که هنگام خرید پیج اینستاگرام باید در نظر داشته باشید!

  1. اولین و مهمترین چیزی که هنگام خرید پیج اینستاگرامی همه ما به فکر آن می افتیم، امنیت پولمان هنگام خرید است، یعنی میخواهیم صد در صد اطمینان حاصل کنیم که پولمان به باد نخواهد رفت.
    خب پس راه حل چیست؟ چه کار کنیم تا پولمان به باد نرود؟ چه نکاتی را هنگام خرید باید رعایت کنیم؟
    ببینید اگر بخواهید پولتان به باد نرود در اولین قدم باید مطمعن شوید که از یک شخص معمولی پیج
    نمیخرید، منظور بنده اینه که جهت اعتماد زیاد باید از یک وبسایت یا یک شرکت پیج بخرید نه از یک شخص! دلیل این کار چیه؟
    خب دلیل این در اینه که احتمال اینکه یک فرد به شما کلاه بگذارد خیلی بیشتر از این است که یک شرکت به شما کلاه بگذارد!
  2. دومین نکته در مورد امنیت پولتان این است که باید مطمعن شوید که از وبسایتی پیج اینستاگرامی میخرید که حتما دارای نماد اعتماد الکترونیکی باشد.
نماد اعتماد الکترونیکی رسمی
نماد اعتماد الکترونیکی رسمی

این عکس نماد اعتماد الکترونیکی میباشد که اگر یک وبسایتی آن را دارا باشد به این معنی است که این
شرکت (شرکت اینماد) به شما اطمینان میدهد که شما میتوانید از این وبسایت به راحتی خرید کنید.

آخرین نکته ای که هنگام خرید باید رعایت کنید این است که هرگز فیش پرداخت خود را (چه آنلاین چه آفلاین) دور نریزید که احیانا اگر مشکلی پیش بیاید بتوانید با استفاده از کد پیگیری آن ، مشکل خود را پیگیری کنید!

نکات مهمی که بعد از خرید پیج باید رعایت کنید!

  1. اولین نکته ای که بعد از خرید پیج اینستاگرام باید رعایت کنید، تغییر جیمیل پیج به جیمیل خودتون هستش و اینکه بعداً برید ایمیلتون رو تایید کنید ، که اگر تایید نکنید احتمال هک شدنش خیلی بالاس.
  2. دومین نکته هم تغییر شماره پیج به شماره خودتون و تایید شمارتون هستش ، که این کار نیز باعث افزایش امنیت پیجتان خواهد بود و حتی اگر از من بشنوید بهتون میگم که برید پیجتون رو تایید دو مرحله ای کنید. این کار، فوق العاده باعث بالا رفتن امنیت پیجتون خواهد شد.
  3. و سومین نکته برای افزایش امنیت پیجتون ، تبدیل پیجتون به بیزینس پیج و وصل کردن پیجتون به اکانت فیسبوک خودتون هست که این کار نیز باعث افزایش امنیت پیجتان خواهد بود.

وبسایت پیشنهادی:

وبسایت مقصد یکی از وبسایت های معتبر در زمینه خرید پیج اینستاگرام ارزان می‌باشد.

مشاوره:

برای مشاوره خرید پیج می توانید در تلگرام از خود بنده مشاوره بگیرید : 09038924393

آموزش اینستاگرام رایگان...
ما را در سایت آموزش اینستاگرام رایگان دنبال می کنید

برچسب : خرید پیج ,خرید پیج اینستاگرام, خرید پیج ارزان, نویسنده : پیمان احمد پور بازدید : 158 تاريخ : چهارشنبه 9 تير 1400 ساعت: 15:26